niedziela, 17 sierpnia 2014

Pinkie - darkie day! Czyli inaczej...

Trynkie - winkie day (xD).

Tak! Wczoraj odbył się w CC ''Pinkie - darkie day''. Oczywiście pierw wyszedł pomysł ze strony jednej z liderek, żeby ubrać się w różowe bluzy i dresy (Połu, wyglądałaś pięknie :"D), ale że ja miałam tylko różowe, bo czarne sprzedałam, a Signe w ogóle nie miała to postanowiłyśmy, że ubierzemy tylko czarne gacie. Było różowo - czarno, więc gód. Ja się cieszę, bo było naprawdę fajnie : DD
Tylko później Signe musiała iść i żem Paulinę tyrała razem ze sobą po zadaniach, bo zaczęłam wczoraj z Dark Core : D
No właśnie! Idę na SSO, zrobić dziś te zadania, bo jutro wyjeżdżam Dx

Rzucam wam screeny (sądzę, że dziewczyny też wam trochę podrzucą xD) i zmykam na SSO ^w^


Sig, nie odwracaj się plzz...

Poszukiwacze przygód #1

Poszukiwacze przygód #2 (Nazwa tego pliku brzmiała ''Mrrrr'' XDD)

Poszukiwacze (''Mrymrymmmmrrrmrmymry'') przygód #3

Zanim jeszcze ogarnęłyśmy Trynkie - winkie day to z Signe odprawiałyśmy rytuały nad Ofiarą Józefiną(XDD), ja Bóg z moim Signem Jezusem.


W wyprawie do Elki, bo brokat!

Elka, dawoj brokot!111!!!

Brogaaad ^w^

TROCHE ZA DUŻOOOO DDD:

Jeszcze samojebka w GHV XDD


A na koniec z Cometowego Cyrku : 3





/Katt

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz