piątek, 17 października 2014

Tysiąc wyświetleń!

Dziękujemy za ponad 1000 wyświetleń! :) To dla nas bardzo dużo znaczy <3.
Do rzeczy. Przepraszamy za naszą kiepską aktywność. Postaramy się pisać częściej. Tak ostatnio czytałam sobie komentarze przy ostatnim poście i aż mi się przyjemnie zrobiło że coraz więcej osób chce do nas dołączyć :D. Za niedługo postaramy dodać wszystkich chętnych :) A tak z innej beczki w poniedziałek kupiłam sobie ponownie nowego konia :') Tylko mam problem z nadaniem jej "przezwiska" może jakieś propozycje? Piszcie w komach przydadzą się :P                      /Sig

6 komentarzy:

  1. Corny - jeśli to dziewczynka
    Fabi - chłopczyk

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym nazwała Lucky (jeśli to ogier czy wałach) :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cynia , Cynamonka , Iskra - Pisze tam '' Tylko mam problem z nadaniem jej "przezwiska" '' Więc chyba to raczej klaczka? ;D

    A jeśli ogier to:

    Cukierek i nie mam pomysłu xDD

    /Kate Lightroad.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. zastanawiam się nad imionami Iskra, Corny :) hm.. oba ładne :/ ale chyba Corny mi bardziej pasuje :D dziękii /Sig

    OdpowiedzUsuń