wtorek, 10 lutego 2015

Ferie!

Cześć! Jak wiecie jest luty a w lutym zaczynają się ferie , niektórym województwom ferie się zakończyły a niektórym dopiero będą się zaczynać. Ja Pau i Katt mamy niestety , ale tylko jeszcze 1 tydzień  odpoczynku od szkoły.  Mi ten tydzień nie minął jakoś szczególnie ciekawie , ponieważ  rodziców nie ma cały czas w domu i nie mają czasu na wyjazdy ze mną i z moją młodszą siostrą. Na szczęście znalazłam sobie zajęcie na ten wolny czas. Otóż chodzę codziennie do zaprzyjaźnionego mi konia , więc mam co robić :). Po za tym większość dnia poświęcam na komputer itp. I tak mija mi każdy dzień ferii.. Wiem , że nie wygląda to interesująco , ale może wasze ferie mijają lepiej :) Możecie opisać w komentarzu jak wam mija ten wolny czas. Czekam na wasze odpowiedzi!                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        /Sig

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz